Tue työtämme!

Helsingin Raamattukoulun talous on pääasiassa vapaaehtoisen tuen varassa.

Toimintansa tukemiseksi koulu järjestää keräyksiä ja ottaa vastaan lahjoituksia ja testamentteja.

Kutsumme Sinut koulun ystäväksi, joka osallistuu toimintakuluihin haluamallaan tavalla. Näin omalla panoksellasi ylläpidät kouluamme ja edistät Raamatun opiskelua, jota koulussamme on tehty jo 70 vuotta.

Helsingin Raamattukoulun MobilePay lahjoitustunnus on 36 000.

Tukesi voit suorittaa myös tilille Nordea FI82 1745 3000 0191 43 viitenumerolla 140096.

Rahankeräyslupa: RA/2021/1183, Keräysalue: Koko Suomi, pois lukien Ahvenanmaa.

Kerätyt varat käytetään monimuotoisen Raamatun opiskelun järjestämiseen, vapaaehtoisten ohjaajien kouluttamiseen varhaiskasvatukseen ja aikuistyöhön, Helsingin Raamattukoulun Miesfoorumin toimintaan, Elojuhlien järjestämiseen sekä yleisöluentojen pitämiseen.

Jos haluat Viesti-lehden, jossa kerromme koulun kuulumisia, anna osoitteesi koululle:
  toimisto(ät)helsinginraamattukoulu.fi tai

Viesti-lehdestä on saatavissa myös sähköpostiversio.