Raamattunukke – näyttelyt

TAPAHTUMIA JEESUKSEN ELÄMÄSTÄ

Koulullamme on raamattuaiheisten nukkien avulla toteutettu Jeesuksen elämänvaiheista kertova näyttely. Nukketaiteilija Liisa Pirinen on valmistanut raamattuaiheiset teatterinuket.

Näyttely pystytetään Raamattukoulun toimesta.  Paikallisen seurakunnan työtekijät toimivat oppaina oman seurakuntansa lapsille ja varhaisnuorille, kuten päiväkerho- ja päiväkotiryhmille sekä ala-asteen luokille. Yleensä seurakunnissa on kutsuttu koko tämä ikäluokka tutustumaan näyttelyyn. Yksi näyttelykierros kestää noin 1/2 tuntia.

Näyttelyjen aihekokonaisuudet:

Näyttely 1: Hetkiä Jeesuksen elämästä

Itämaan tietäjät, Jeesuksen syntymä, Oppilaiden kutsuminen, Sokea Bartimaios, Tullimies Sakkeus, Jeesus siunaa lapsia

Näyttely 2: Matka seimelle (joulunäyttely)

Keisari Augustukselta kävi käsky, Majatalo, Paimenet kedolla, Talli, Itämaan tietäjät

Näyttely 3: Yläsalista Emmaukseen (pääsiäisnäyttely)

Palmusunnuntai, Yläsali, Getsemane, Pietari hiilivalkealla, Golgata, Jeesuksen haudalla ja Emmauksen tiellä

Näyttelyn hinta on 252 euroa/ viikko sekä matka- ja pystytyskulut.

Tiedustelut:
Helsingin Raamattukoulu